Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 6 august 2011

Vreau la stadion

Am incercat si inca ma straduiesc sa ma auto prostesc ,uneori imi iese ,alte ori nu.Mereu am fost adeptul zicalei"Ferice de cel slab cu duhul" in traducere mai plastica ar suna, fericit cel care-i prost facut pachet ,ca sa citez pe cineva drag.Ideea ca un prost nu poate fi afectat de nimic ,pentru simplu fapt ca este cum este si nu constientizeaza nimic din ce i se intampla,a ajuns sa mi para un lux greu de atins.Intr o fraza simplista ,el e fericit ORICUM ORICAND in universul sau.
Stau si ma indop ,imi consum micul marele dejun de ora 7 si ca sa nu mi aud iar gandurile ca oricum sunt satul de ele, ma impinge necuratul iar si pun mana pe telecomanda.POC nas in nas cu Esca... eeh..imi zic.. lasa asha .. fata frumoasa ,imi umple ecranul de masele,poate i imbracata si mai sumar, hai sa stam pe aici poate mi intra si mancarea altfel . Dracu m-a pus.?? Nu trec 3 minute si aud stire : http://www.prosport.ro/fotbal-intern/nationala/national-arena-s-a-umplut-si-fara-messi-zeci-de-mii-de-oameni-in-tribune-la-inaugurarea-neoficiala-a-stadionului-super-promisiune-a-primarului-sorin-oprescu-8578219

Foarte tare imi spun... E clar suntem irecuperabili. Eu stiu ca ne ghidam toti dupa sistemul de turma,mai exact daca intr-o suta de oameni,exista unul singur care o ia la fuga, in urmatoarele 5 minute alearga toti fara sa se intrebe macar 1 bucata persoana: Bah dar de ce dracu alergam?? Nu frate... n-avem nevoie de coordonator de fuga,nu fugim organizat,pur si simplu asa stau treburile cu noi ca e o trasatura de caracter nationala se pare si anume implementarea spiritului de turma in ADN -ul national.
Dupa ce citesc stirea respectiva incep sa ma intreb : Cum mama dracului si mai ales DE CE m-as duce eu pe un stadion GOL in care nu se intampla nimic...BAH DAR NIMIC ,nu meci nu spectacol NU NIMIC ..nu se dezbraca nimeni nu nu nu nu pe toata linia NU ????Daca ateriza un OZN ceva intelegeam,se sinucidea cineva in premiera de 2 ori nush,iar intelegeam,dar asa???????
Retineti , NU ESTE NICI MACAR DESCHIDEREA OFICIALA a stadionului!!! Adica treaba i cam asa... a deschis Oprescu stadionul??DA!! oooo..Atunci hai acolo !! Poi... stai putin , ce sa facem acolo ca .. nu e nimic..e un foarte stadion mare mare mare si ATAT!! De ce as merge?? Nu conteaza ,ce daca nu se intampla nimic?Nu vezi ca merge tot poporul ??Hai si noi si numai comenta! Cam asa sta treaba ..misto nu??Si ma uit la stire asa cum...zeci de mii de oameni nu numai ca au intrat ,dar au luat loc in tribune,s-au aranjat confortabil si regulamentar pe scaune si savureaza cu o mare placere......NIMC! Stau asa...se mai uita unii la altzii...mai rad...isi mai fac poze unul altuia pe acolo, mai erau doua 3 gospodine de pozau cu telefoanele ""tavanul " stadionului si dupa ... nici nu vreau sa ma gandesc unde este partea distractiva in mintea lor pentru ca pur si simplu nu vreau sa stiu. Intr-o zi am sa mi anuntz sinuciderea in direct si public si v-a garantez ca as muri in anonimat, dar ca zeci de mii de oameni sa mearga in virtutea inertiei sa vada NIMIC ..imi pare demn de tara in care din pacate traiesc si anume Absurdian Land

""I hope life isn't a big fucking joke, because I don't fucking get it"""

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu