Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 august 2011

Un dus rece....

M am gandit sa postez si ceva placut sa nu mi umplu blogul numai de momente penibile ca nu da frumos la pleoapa .
Cu ceva timp in urma, am vazut intamplator acest pusti extraordinar, care din pacate dupa umila mea parere se va pierde cu talentul sau cu tot in tara asta de 2 lei . Din pacate daca nu v-a avea sansa sa-l ia cineva de manutza si sa-l puna in primul avion catre o tara civilizata, la 18 ani in mod sigur ,tinand bidineaua in mana sau foarfeca de taiat gresie, va uita in mod sigur de toate calitatile pe care le poseda acum,devenind unul din meseriasii de baza ai acestei tari in cu totul alt domeniu care ,de cele mai multe ori nu are nici cea mai mica legatura cu talentul din persoana ghinionista in cauza.
Am atasat doua clipuri mai jos ..primul ar fi piesa originala,unde personal mi-ar fi placut enorm sa o ascult pe ea cantand mai mult nu...publicul iar urmatorul este cu pustiul in cauza.Vizionare placuta si ..nu cred ca mai este nevoie de nici un comentariu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu