Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 august 2011

Dieta feminina "in trend"

Doamnelor , domnisoarelor, viitoare mame,curvelor profesioniste,cele in devenire sau orice alta forma de viata capabila sa dea nastere unui copil, va rugam sa cititi cu atentie acest articol ,MULT MAI BUN decat intreg site-ul kudica sau orice revista de taraba tabloid la un loc.
Marii cercetatori americani (asa i formularea ca niciodata nu dau nume) au descoperit cum puteti economisi card urile sotului,amantului,sau celui de va fute accidental contra unui mic onorariu.Cu acest prilej aveti fericita sansa sa palmati banii pentru nevoi personale,justificand ca s-au dus pe o pe o aprovizionarea, si anume,caminului conjugal.
Tastez mai greu si prost cum scriu de obicei dar de data asta am o scuza si anume ca tastez cu o singura mana, cealalta fiind ocupata sa-mi sustina chestia aia care o am intre umeri si n care imi ascund singurul neuron functionabil iar uneori ma ajuta sa mi tin balansul in locomotie.Ma doare in asa hal zona aia de nici cu 20 de pastile nu mi va trece dupa stirea pe care tocmai v-o prezint mai jos:



Ma si vad la maternitate.... cum vine asistenta si spune: Domnul Ionescu??DA DA, EU SUNT........Felicitari!Aveti cu un baietel de 1,800 gr...ramane asa sau mai taiem din el??
Aa..nu..lasati asa ca-l iau pe tot,impachetati-l va rog,iar placenta,o puneti separat intr-o sacosa ,o consuma sotia imediat cum ajungem acasa ,acum repede cat e proaspata.
Multumesc lui Dumnezeu ca nu e pentru barbati oferta,atunci am fi avut o mare problema .Ma si vad iesit in oras cu iubita, amanta ,sau ambele simultan, ne oprim la o terasa si aud intrebarea:
Iubi.. noi ne luam niste mici cu o bere si cartofi prajiti, tu?? Servesti o placenta sau luam pentru acasa si consumam pe seara asa la tv inainte de a face "" some sex ceva??""
Eu as refuza politicos iar ele fiind femei cu spirit de observatie , ar remarca imediat incultura mea in domeniu si ar tine sa ma aduca la zi spunandu-mi si anume: Vai draga..dar cum sa nu stii, pana si chinezii in antichitate foloseau asta, animalele in cazul in care nu stii isi consuma placenta,ca sa numai spun de Tom Cruise care a mancat placenta iubitei sale(personal cred ca o fi mancat o in urma unei partide carti pe care a pierdut o cu ametita aia a lui , altfel nu mi explic ce-a fost in capul sau de a facut asta sau ..mai grav a fost PLIN VID)- (sper ca am scris bine numele dar nu mi spune nimic personajul deci implicit,nu ma intereseaza nici cum se scrie macar)
Mai mult de atat, ca sa fie dementza in masa cum se poarta la ora actuala, daca nu te pricepi sa o prepari ,nu este nici o problema, apelezi la o firma de catering, (asa se scrie? ) si in 30 de minute ai placenta acasa gata preparata, nu mi fac nici o problema si nu mi creste pulsul nici cu o bataie pe minut ca in urma unui banuc peste pretul meniului, poti obtine nu numai placenta acasa ci chiar si mama purtatoare, adica contra unei sume rezonabile, ai putea avea produsul proaspat direct de la sursa ,culmea,impreuna cu sursa, un fel de cumperi lapte cu vaca cu tot ca sa ma exprim asa...stiti voi oferta mai buna?
Eu nu inteleg de ce trebuie sa ne limitam la chestia asta cand am putea sa ne intoarcem bine mersi la canibalism si atunci stim o treaba,ce dreaq..adica vorba aia..ori suntem canibali ori numai suntem?? Te-a enervat nevasta?Nici o problema, nu mai trebuie sa o transezi , sa mai aranjezi cu un chinez ceva sa o bage la geamantan, probleme ,complicatii etc..nu domnule, o transformi direct in cina de seara,de cele mai multe ori merge si se poate servi dupa un vin rosu de beci..cine n-are beci, de boxa de la bloc ,habar n am exact ca nu beau dar...sigur sa fie rosu .
Concluzie : FEMEI...aveti mare grija pe cine calcati pe nervi, sau pe cine inselati ca s-a schimbat moda,numai scapati cu un divortz sau cu o batuta zdravana, ci exista varianta sa ajungeti MENIU...iar din stadiul asta, va garantez eu ca niciodata in viata asta nu mai puteti...""pleca la mama"" ..PFFF........WTF?????

""I hope life isn't a big fucking joke, because I don't fucking get it"""




2 comentarii:

  1. De ce urasc femeile ?? :)))))
    Daca mi-as dori sa te iau la misto , ti-as raspunde PENTRU ca sunt GAY(asa intrebare,asa raspuns) dar cum nu doresc asta..te intreb: De unde ai dedus tu ca urasc femeile daca nu te superi?? Aaa..ca urasc PROASTELE ??Asta i altceva.. nu cred ca-s singurul care le urasete, asa ca nu le amesteca.. cu femeile n am absolut nimic , cu celelate nu ma pot abtine in schimb

    RăspundețiȘtergere