Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 iulie 2010

Inundatii si de ce luam apa...MEREU

Azi citesc in ""Gandul"" un articol legat de oamenii aia nenorociti de natura,prin Suceava ,mai exact in Patrauti town si-mi suna foarte cunoscut in cap tot ce citesc,probabil ca traiesc in Zona Crepusculara (un serial tv in care lucrurile erau mereu anormale).In fine...
Citind articolul cu pricina,fara sa vreau in cap imi suna aceeasi intrebare : Cum se face ca MEREU ,indiferent de ""calamitate"...pe noi ""ne-a luat prin surprindere"".Spun asta pt ca sunt satul de aceasta replica pe care o aud mereu,indiferent daca e iarna si au venit zapezile peste noi,sau e vara si in urma unei banale ploi ,ne-a mutat Dumnezeu vreo 3 sate mai la vale decat erau amplasate geografic.Daca urmariti la tv,prima "autoritate" care este intervievata si i se pune un microfon in gura,v-a spune aceeasi replica :NE-A LUAT PRIN SURPRINDERE.
Eu cu astia numai pot sincer..bah frate mereu suntem surprinsi ???
Ma uitam cu ani in urma la americani,cand a dat Katrina peste ei..pfhuai doamne,in 10 min zbura toata armata americana peste zona aia,cu SEAL cu Pentagon cu stare de urgenta nationala cu d"astea..in 2 zile,oamenii deja erau mutati in locatii amenajate special pt asta,un fel de baraci din containere dar cu un lux care depaseste confortul din multe garsoniere de la noi din tara.Si toate astea rezolvate in 2 zile.La noi??? ooooops...ne-a luat prin surprindere!!Poi...IARA ne-a surprins mah????Adica nush..ma intreb cum dracu nu invatam niciodata NIMIC??
Mai nou citesc pe acolo ca tot omuletii aia sunt de vina ca si-au facut casa in Patrauti sau cum se cheama satucul ala..si vine nea Base cu Udrea si le spune ""BĂSESCU ŞI UDREA LA INUNDAŢII: "MĂI DE CE V-AŢI PUS CASA AICI, MĂI OAMENI BUNI" ca sa citez din gandul...
Inca odata imi intareste convingerea ca traiesc in Absurdian Land...e incredibil..
O alta fraza monumentala este:DE NU SI-AU ASIGURAT LOCUINTA ..
Pai..ia sa vedem de ce?Stau si ma gandesc si incerc sa o vizualizez pe tzatza Floarea din satucul Patrautzi,cum lasa ea gastele din mana si o ia dimineata la talpa 20 de km pana in cel mai apropiat oras in care se afla o sucursala de ASIROM sau mai stiu eu ce alta casa de asigurari,intra in sediu si spune: Stiti,am venit sa-mi asigur locuintza din chirpici din satul Patrauti ,doua gaste si un magar turbat care a consumat mac si nu prea mai latra.Ce ar trebui sa fac?AAAaa...nici o problema doamna,va rugam sa luati liftul,urcati la et 4 in biroul resurse umane,cereti legatura cu un agent de-al nostru si vi se v-a oferi un pachet complet in functie de asigurarea pentru care aplicati...NU????
Eu am impresia ca oamenii astia nu sunt intregi la cap,ori vorba cuiva,HABAR NU AU PE CE PLANETA TRAIESC si nu stiu de mama lor...in mod sigur nici mama lor de ei,nu stiu exact ordinea

2 comentarii:

  1. :)))))))))
    Omule,esti dus clar,dar original,m-am amuzat copios,da-i inainte!Bv!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super!!! Tine-o tot asa!!! La cat mai multe postari!!!

    RăspundețiȘtergere