Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 iulie 2010

Basescu vs profesoara -scor 0-1 Basescu OUT!

Genial...
Am avut orgasm intelectual in momentul in care am vazut acest clip.Priviti ce inseamna un caracter puternic,un om cu coloana vertebrala,un simplu om mai exact, dintr un satuc de abia exista pe harta,o profesoara care pur si simplu spune ce simte CUM simte indiferent ca omul din fata ei este presedintele tarii.Daca reusesti sa te detasezi putin de atitudinea de ""tzatza"" cum doar ce a catalogat-o dom" presedinte...ai sa descoperi o vorba adevarata care suna cam asa: Fereste-te de omul care numai are ce pierde,este cel mai puternic.Din pacate daca 23 de mil care om mai fi in tara asta,sau cati mai suntem,am avea macar pe jumatate atitudinea femeii respective,am trai ca in Hawaii nu ca in Bongolia..in fine...vedeti clipul si analizati singuri.. CLICK aici pt clip:http://www.youtube.com/watch?v=KMQyNJmcow4

7 comentarii:

  1. Cred ca esti putin penibil. Eu 1 sunt asigurat si nu mi-ar conveni daca am fi vecini si dupa calamitate am fi despagubiti amandoi (eu ca asigurat si tu ... sa zicem ... ne asigurat).
    Dar asta e romanu e obisnuit sa ia fara sa dea.
    Lucrez la privat program 10 ore/zi si castig mai putin ca profesoara, cu toate asta am asigurare.
    Sunt curios tu ce meserie ai? Dupa parerea mea esti ori un profesor care nu isi face meseria si traieste din meditatii (dar asta cade dupa cum scrii), ori un jurnalist PSD-ist (dar si asta cade dupa cum scrii).

    P.S. Chiar ... ce meserie ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. ANONIM ..in primul rand,daca tot postezi,ti-ai putea alege un NICK ..(chestie de bun simtz pe net)
    2-Profesia mea este putin importanta catre DELOC dar pentru linistea ta,iti pot garanta ca daca exista in tara asta un om apolitic sau anti orice inseamna ROMANAIA,POLITICA,GUVERN,MENTALITATE ROMANEASCA,ETC ETC...EU sunt ala!
    Probabil esti un Basist mic caruia ai creste testosteronul cum aude ca cineva "loveste" in ta"su si simte o nevoie acuta sa mai dea un pupic in locuri moi ascunse de soare nush.In fine..
    Chiar mi-am pus intrebarea la un moment daca intr-o zi nu voi fi luat la intrebari gen:din ce partid faci parte?Sincer ma asteptam sa se intample,dar nu asa repede (numai dupa 4 postari) .
    3 - Dupa cum scriu,vorba ta,ai deduce singur ca nu am nici o treaba cu jurnalistica ci doar imi spun niste pareri legate de fapte ,evenimente pe care eu le consider PENIBILE.MODUL in care scriu se cheama LIMBAJ DE NET ..mai exact cu ""lol"" cu ""tz"" cu chestii d"astea,ca cica asa se scrie pe net.
    In sperantza ca ti-am lamurit o parte din curiozitati ,iti urez navigare placuta sau simplu,apasa NEXT...mai sunt blog-uri pe care probabil le-ai gasi mult mai interesante.

    RăspundețiȘtergere
  3. OK
    Acum am inteles.
    ELEV (max 11 clase - asta pentru ca anakin crezi ca ti-se potriveste).

    Nu te mai compara cu Zorro (Robin Hood ti-se potriveste - pentru ca vrei sa iei de la bogati si sa dai la saraci ... pentru asta BRAVO ... dar fa-o din bani tai).

    Merci pentru sfat (NEXT), daca mai dau de tine o sa dau totusi "ESC".

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) Si...ar trebui sa-mi para rau daca dai tu next ,esc sau ce dai tu acolo?? :)))
    Ooof doamne,nu mai poate omul sa-si spuna 3 pareri pe net ca gata,ori e PSD-ist,ori se compara cu cineva ori e ...orice altceva in afara de motivatia sa pt care s-a apucat sa faca ce face :))
    Eee...in fine..lasa asha :) ntz ntz ntz
    De curiozitate..cand intrii pe "goagle" tot asa te intrebi,cine si din ce partid e in spatele lu" Goagle" ?? :))) sau pur si simplu folosesti acel motor pt functia sa de baza??(asta in ideea in care s-ar presupune ca stii sa faci asta) Oameni rai frate..oameni rai si carcotashi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Anakin,eu in locul tau nu mi-as bate capul sa raspund unei persoane care e tare in gura sub semnul anonimatului.Denota lipsa de personalitate,slabiciune,ca sa nu spun si o inteligenta precara in cele mai multe cazuri.Parerea mea.
    Si ca sa ai raspund totusi si lui,omule,blogul asta este un blog personal dupa cum vezi nu worldpress,asa ca daca ai chef de analiza jurnalistica,inceraca bloguri cu tematica specifica.Anakin nu pare a fi ziarist,aici ai dreptate,dar sincer pe mine unul nu ma intereseaza asta ci ma intereseaza esenta discutiilor de pe un blog.Asa ca iti recomand si eu alt blog daca asta nu iti place.Una este sa iti spui o parere si alta este sa incepi sa iei userii de pe un site la puricat.
    Anakin,nu-l lua in seama,ai sa mai intalnesti multi cretini daca mai deranjezi,nu cred ca ai timp de toti.O seara placuta,mai revin!

    RăspundețiȘtergere
  6. David,mersi de apreciere si de coment-uri dar..incerc sa pastrez un blog curat,intelegi?Nu jigni userii ca nu-i mirc aici.Nu vreau sa fac un blog de contradictii care sunt off topic daca ma intelegi.
    Pls...mersi,apreciez anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Prea mult pt Romania 8 ani, sa fie creasta Europei in cea ce priveste tara cu cel mai BOCCIU,BADARAN,BATAUS,MINCINOS SI HOT presedinte!!! Ajunge, sa-i mai lasam si pe altii.

    RăspundețiȘtergere