Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 iulie 2010

Casa,apa si cu micul .....

Initial imi propusesem sa nu mai scriu nimic de inundatii,Galati,Moldova chestii...dar nu ma pot abtine.Mai exact nu ma pot calma.Eu cu astia numai pot frate,n-am pomenit asa ceva.De bine ce mi-am propus sa nu mai ridiculizez sarmanii oameni,ca si asa sunt vai de steaua lor,hop ma impinge necuratu" si deschid TV-ul iar.Dracu m-a pus?Ce mi aud urechile si ce mi vad ochisorii..?!?
Poi treaba era asa:
La Galati...lumea muncea in draci sa faca digul anti calamitate ,inutil ce-i drept daca ma intrebi pe mine,dar cum nimeni nu ma intreaba ,ramane ca munceau.Acuma...lumea deja era impartita in doua tabere si anume,soldatii care munceau ca ""de aia sunt soldati"" ca sa citez pe cineva,cot la cot cu cativa civili si tabara cealalta...cei care spargeau seminte sau mai misto,stateau cu curul la odihna tocmai pe saci pusi de primii.In fine...tipic romanesc pana aici.Acum vine faza:
Un nea caisa ,jean pulbere vai de soarta lui,spargea seminte in draci si vine reporteritza si il intreaba: Buna seara...Dvs nu ajutati...nu puneti mana sa ajutati la dig??
Dracu a pus-o sa intrebe ca ...si vine raspunsul:
Scumpa doamna...ce sa zic...nu m-a invitat nimeni !
GENIAL...aplauze v-a rog!!!
Deci frate...eu cu astia numai pot cum spuneam.Cum se poate mah asa ceva ???Cat de dobitoc tre" sa te nasti ca sa fi atat de singur in cap??aa??Auzi la el...nu l-a invitat nimeni..Pai mah ,trebuia sa vina primarul eventual si sa ai spuna: Nu va suparati ..stiti..daca sunteti dispus si aveti placerea,adica numai daca nu v-a deranjeaza chestia asta prea tare si nu o considerati ofensa sau nush..sa nu transpirati prea mult...stiti...cam vine apa peste noi...Aaa..nu multa asa..asa cat sa..ne mute de pe fatza pamantului cam toate casutele,si cand spun toate inseamna si casuta dvs...si acuma eu ca primar ma gandeam asa in prostia mea ca nah..cred ca v-ar cam privi in mod direct si pe dvs...asa ca ..pune ti mana si carati si dvs vreo 3 linguri de nisip aici la dig ca..ne cam ia dracu pe toti...intelegeti?? Dar asta numai daca doriti..noi va invitam..daca nu,nu e deranj,prosti sunt destui dispusi sa va salveze chiar si casa dvs..asa ca puteti consuma mici mai departe si ne incurajati eventual.Asa trebuia sa fie nu??
Buey ce lume....buey ce lume...n-am pomenit.....Auzi la el....n-am fost invitat..hmm...
Daca o sa gasesc clipul il si atasez aici sa nu-i uit fatza,poate dau nas in nas cu el pe strada si sa nu-l uit..mi-am stricat si seara asta cu TV ul asta..Nociva rau treaba cu televizorul.Cum spunea un amic de al meu:Eu nu deschid mah tv-ul...nu l mai deschid ! De ce ma?? Poi mah...numai vesti rele ma ,numai vesti rele si culmea le mai si platesc :)))

4 comentarii:

  1. scarry stories povestesti tu aici, mai Anakin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este mai "scarry" ca SE INTAMPLA zic eu... nu ca le povestesc ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine Anakine, stai jos in continuare. Nu te mai agita, e deja prea tarziu pentru generatia noastra ca sa mai incerci tu sa repari Romania prin a-ti face sange rau.
    Si ceea ce va veni este dea dreptul imprevizibil.
    Romania va fi nevoita sa construiasca o societate cu alea, toplessistele de ziceai mai devreme care nu au in cap decat ceea ce vad la laidi gaga, adica numai chestii de kkt ca de bine nu are nici domnitza gaga, de unde sa ia.
    KKtzii astia de zici ar trebui dusi in Japonia la scolarizare, cred, dar deja e prea tarziu, aia au reparat tot ceea ce sa distrus dupa explozia aia si asta banuiesc ca unde le lipseste frumosul obicei de a hali semintze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Micutul Ioda - Departe de mine orice gand de a educa,schimba ceva in materie de tot ce se numeste Romania.Nu ca nu mi-as dori sa o pot face dar nu-s atat de nebun incat sa si cred ca as reusi,intelegi?Daca vroiam orice din toate astea de mai sus,intram in politica si atunci probabil ca faceam misto de MINE pe blog sau va amanetam pe toti si acum tastam din Bora Bora stand intr-un hamac in perfecta simbioza cu o platinata si o creola simultan,consumand un suc natural de fructe, foarte rece si .. ma gandeam la prostii din Romanica ,aia de sunt eu acolo pe banii lor ca deh,la cat sunt de fraieri macar sa ma gandesc la ei pot ..nu? Ai prins ideea ..in rest..este doar o parere si mai multe constatari legate de mediul in care din pacate traim..ATAT.

    RăspundețiȘtergere