Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 17 decembrie 2011

5 motive pentru care il urasc pe Mos Craciun

1-
Mos craciun e Terorist
- ofera dulciuri in cantitati enorm de mari copiilor cuminti cica
Dulciuri in exces=mult zahar in sange=diabet zaharat=boala cu risc major de a da in primire ,concluzie ne imbolnaveste generatia urmatoare (suspect)
2-
Mos Craciun e GAY
-Mereu e imbracat in rosu,cu cizme de piele negre,brauletz de piele negru,bici pentru reni chipurile,si ala negru,grasunel cu un cur enorm de cele mai multe ori si cand il auzi spune:HO , HO , HO ,care de fapt e un MESAJ codificat sexual,insemnand OH OH OH..,deci.. (suspect)
3-
Mos craciun e Pedofil
Daca nu ii deschizi usa,de obicei, "isi da drumul" pe cos
Mereu tine copii in poala si cauta pretexte sa-i pupe,gen:daca-ti dau o ciocolata ma lasi sa te pup?Spun asta pentru ca am vazut cu ochii mei la mall,2 copile ,7 si respectiv 10 ani,stand in bratele lui.
Mosul catre cea de 7: Draga mea,daca ti dau o bomboana ma lasi sa te pup?
Cea de 7: DA
Ii da..o pupa, se intoarce catre cea de 10
Mosul:Draga mea, daca ti dau si tie o bomboana,pot sa te pup?
Cea de 10 : DA
Din nou se intoarce catre cea de 7:
Draga mea, daca iti mai dau o ciocolata,pot sa te pup?
La care cea de 7 se uita la cea de 10 si spune:
Auzi fata, eu zic sa mergem ca pana ne fute asta..dam dracu in diabet...
Deci.. (suspect)
4-
Mos craciun e NESERIOS
Mereu pune cadouri sub brad,pe care de cele mai multe ori nu ti le doresti iar daca vrei sa faci reclamatie si sa iti spui off-ul legat de treaba asta,numai ai cui pentru ca el deja a plecat si uite asa pana la anul ai si uitat ce-ti doreai anul asta de fapt si n-ai primit. (suspect)
5-
Mos craciun e HOMELESS (fara casa)
Din cate stiu eu ,umbla din casa in casa pe la toata lumea,concluzie n-are un domiciliu stabil,n-are casa pana la varsta aia,deci..(SUSPECT)

2 comentarii:

  1. Deci eu cred ca tu nu ai primit destule cadouri cand ai fost mic :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca am avut o copilarie nefericita si traumatizanta,nu? Off.. si eu care credeam ca ascund bine chestia asta.Lasa-ma ca deja sunt trist,doar ce m-a anuntzat mosul ca sunt pe lista lui de ignore la cadouri,dracu m-a pus sa-mi exprim parerile pe aici? oooffff...

    RăspundețiȘtergere